Доставка:

1. Самовивіз з м. Харків: вул. Дизельна, 30В.

2. Доставлення:

– Укрпошта (передплата на карту / накладений платіж);

– Нова пошта (передоплата на карту / накладений платіж).

Оплата:

1. Передплата на карту;

2. Накладений платіж;

3. Готівкою (за умови самовивозу).

Гарантія:

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення і обміну
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотній доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості
У тих випадках, коли Ви замовили товар помилково або сумніваєтеся в його функціональності, Ви можете відмовитися від Вашого замовлення та повернути товар (сплативши вартість зворотної пересилки) протягом 14 календарних днів з моменту оплати. Ця процедура не викличе ускладнень, якщо:
– товар не був у вживанні і зберіг свій товарний вигляд (не має слідів використання, не порваний, що не забруднений, немає потертостей і т. П.);
– товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
Після повернення товару належної якості, а також якщо протягом 14 днів неможливо усунути дефекти, що виникли з вини виробника, Ви отримуєте право:
– отримати відповідний товар належної якості;
– придбати інший товар з наявного асортименту з відповідними коригуваннями взаєморозрахунків.
Ви отримуєте право вимагати повернення вартості товару згідно ціною, вказаною в магазині, в якому Ви здійснювали покупки, в терміни, встановлені Законом України “Про захист прав споживачів”.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.